» Region Puszczy Białowieskiej na Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw
LOT Białowieża


Region Puszczy Białowieskiej na Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw

 Wydarzenia targowe związane z turystyką nadal cieszą się zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Jednym z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń dla branży turystycznej są Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw.

W dniach 22-24.11.2018 odbyła się 26. edycja TT Warsaw, wydarzenie zgromadziło tłumy zainteresowanych w doskonałej lokalizacji czyli w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Targi miały charakter narodowo – regionalny, a krajem partnerskim były Włochy. Podczas tegorocznej edycji TT Warsaw Pałac Kultury i Nauki gościł blisko 500 wystawców z 53 krajów.

Lokalna Organizacja Turystyczna „Region Puszczy Białowieskiej” i Starostwo Powiatowe w Hajnówce byli gospodarzami stoiska REGIONU PUSZCZY BIAŁOWIESKIEJ.

Wśród zwiedzających, oprócz profesjonalistów z branży, byli również potencjalni turyści zainteresowani pobytami w regionie Puszczy Białowieskiej. Były to osoby, które mają w planach krótkie wyjazdy lub wakacje. Nasi zwiedzający szukali zarówno ofert zorganizowanych wycieczek, jak i inspiracji do samodzielnych wypraw na nadchodzące święta, ferie czy urlop letni. Miłym akcentem dla nas wystawców była obecność osób znających nasz region i tutejsze atrakcje. Otrzymywaliśmy zapytania dotyczące chęci poznania nowości z naszego regionu, tj.:  produkty turystyczne #zwolnij naturalnie: w rytmie przyrody, w rytmie kultury, w rytmie serca, wioski tematyczne, zajęcia edukacyjne, obiekty noclegowe i gastronomiczne, turystyka transgraniczna, oferta przewodnictwa, nowo otwarty pawilon edukacyjny przy Rezerwacie Pokazowym Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego, Podlaski Szlak Sakralny (trasa Hajnówka-Drohiczyn), produkty lokalne, m.in. sery z Puszczy Białowieskiej.

Podczas wydarzenia zaprezentowano wydawnictwa Lokalnej Organizacji Turystycznej „Region Puszczy Białowieskiej”: „Turystyka aktywna w regionie Puszczy Białowieskiej”, „Folder wizerunkowy marki Puszcza Białowieska”, „Katalog ofert”, „Oferta rekomendowana przez Lokalną Organizację Turystyczną Region Puszczy Białowieskiej”. Wśród odwiedzających promowano również utworzony w bieżącym roku portal turystyczny www.bialowieza.travel

Dla nas – organizatorów, największym sukcesem i satysfakcją jest pochwała uczestników oraz wysoka frekwencja! To świetna okazja by wypromować Markę Puszczy Białowieskiej, wymienić się wiedzą na temat infrastruktury turystycznej regionu i bezpośrednio zaprezentować produkty turystyczne. Poprzez udział w targach, spotkaniach na stoiskach nawiązaliśmy nowe kontakty i umocniliśmy pozycję naszego regionu.

Udział w targach turystycznych zrealizowano w ramach zadania publicznego pt. „Rozwój i promocja Marki Puszcza Białowieska” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Spotu i Turystyki.

powiat.hajnowka.pl

 

 

test_10731543586146test_11761543586236 test_23861543586238

test_8551543586237