» Relacja z konferencji pt. „Rozwój i promocja marki Puszcza Białowieska”
LOT Białowieża


Relacja z konferencji pt. „Rozwój i promocja marki Puszcza Białowieska”

W dniu 20.12.2018 r. w Zajeździe Wrota Lasu w Hajnówce odbyła się konferencja pt.” Rozwój i promocja marki Puszcza Białowieska” będąca podsumowaniem realizowanego zadania publicznego współfinansowanego ze środków Ministerstwa Spotu i Turystyki.

Spotkanie poprowadził Hubert Gonera – posiadający wieloletnią praktykę w budowaniu i komercjalizacji markowych produktów turystycznych oraz marketingu miejsc.

Podczas konferencji zaprezentowane zostały podstawowe założenia strategii marki Puszcza Białowieska oraz produkty turystyczne #zwolnij naturalnie, będące efektem przeprowadzonych w ramach zadania spotkań i warsztatów.

W trakcie spotkania omówione zostały perspektywy rozwoju marki Puszcza Białowieska, nowe narzędzia promocji i współpracy oraz pomysły na podniesienie jakości oferty na obszarze Puszczy Białowieskiej. Zaprezentowano również efekty działalności Lokalnej Organizacji Turystycznej w 2018 roku oraz korzyści wynikające z członkostwa w Organizacji.

Zaprezentowane zostały najnowsze wydawnictwa Lokalnej Organizacji Turystycznej „Region Puszczy Białowieskiej”: Turystyka aktywna w regionie Puszczy Białowieskiej, Folder wizerunkowy marki Puszcza Białowieska, Katalog Ofert Turystycznych regionu Puszczy Białowieskiej – Zwolnij naturalnie.

hdr

48421548_375059533119490_6818710621958176768_n

48428180_277922723080633_2256595977894887424_n

Konferencję pt. „Rozwój i promocja marki Puszcza Białowieska” zrealizowano w ramach zadania publicznego współfinansowanego ze środków Ministerstwa Spotu i Turystyki.

loto msit