» „Przygotowanie ofert turystycznych uwzględniających aktualne trendy w turystyce i nową rzeczywistość w czasie i po pandemii” – relacja ze szkolenia
LOT Białowieża

Logo Ministerstwa Rozwoju i Technologii

„Przygotowanie ofert turystycznych uwzględniających aktualne trendy w turystyce i nową rzeczywistość w czasie i po pandemii” – relacja ze szkolenia

W dniu 23 września 2021 r. w Dworze Bartnika w Narewce odbyło się szkolenie dotyczące budowania oferty turystycznej uwzględniającej aktualne trendy w turystyce i nową rzeczywistość w czasie i po pandemii zorganizowane przez Lokalną Organizację Turystyczną „Region Puszczy Białowieskiej”.
Szkolenie zrealizowano w ramach zadania publicznego  pt.: „Puszcza Białowieska – bezpieczna i dostępna destynacja turystyczna” współfinansowanego z dotacji  Ministerstwa Rozwoju i Technologii oraz z dotacji Województwa Podlaskiego.

Szkolenie prowadził ekspert Adam Mikołajczyk – konsultant i trener z prawie 20-letnim stażem. Brał udział w kilkudziesięciu projektach doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego. Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji dla JST w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, Województwa Małopolskiego, Łódzkiego oraz Gruzji. Jest współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Pełni rolę doradcy miast w Związku Miast Polskich.
Uczestnikami spotkania byli członkowie Lokalnej Organizacji Turystycznej „Region Puszczy Białowieskiej” oraz przedstawiciele samorządów regionu Puszczy Białowieskiej, branża turystyczna.