» “Rozwój i promocja Marki Puszcza Białowieska” – relacja z drugiego warsztatu.
LOT Białowieża


“Rozwój i promocja Marki Puszcza Białowieska” – relacja z drugiego warsztatu.

W dniu 31 lipca br., w Bojarskim Gościńcu w Narewce odbył się warsztat o nazwie “Jakim rytmem jesteś? Stworzenie założeń do opisów poszczególnych ofert w ramach nowych produktów turystycznych. Rytm Natury/ Kultury/ Serca.”, zorganizowany dla członków grupy produktowej przez Lokalną Organizację Turystyczną „Region Puszczy Białowieskiej” .

Warsztat zrealizowano w ramach zadania publicznego pt. „Rozwój i promocja Marki Puszcza Białowieska” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Spotu i Turystyki.

dav

Zajęcia prowadził ekspert Hubert Gonera – założyciel firmy landbrand posiadający wieloletnią praktykę w budowaniu i komercjalizacji markowych produktów turystycznych. W trakcie warsztatu opracowano szczegółowo omówniono opis oraz sposób prezentacji oferty produktowej oraz skategoryzowano je do odpowiednich rytmów tj.: natury, kultury i serca. Gotowe oferty wypełniać będą powstającą, turystyczną platformę internetową regionu Puszczy Białowieskiej. W dalszej realizacji projektu ekspert opracuje plan działań wraz z planem promocji dla nowych produktów.

hdr

Uczestnikami warsztatu byli członkowie Lokalnej Organizacji Turystycznej „Region Puszczy Białowieskiej” oraz przedstawiciele samorządów regionu Puszczy Białowieskiej. Białowieskiego Parku Narodowego, branża turystyczna.

 loto msit